金どこ

焼肉は富山県高岡市で様々なシーンに対応する金どこ | 口コミ

ご予約はこちら

口コミ

口コミ

REVIEWS

このみこのみ

このみこのみ

2026-06-10

umi umi

umi umi

2026-06-10

サンマチュリ澤田

サンマチュリ澤田

2026-06-07

美味しかった

(Translated by Google)
It was delicious.

Marin Yy

Marin Yy

2026-06-07

​​‌‌​​​​‍​​‌‌​‌​​‍​​‌‌​‌​‌‍​​‌‌‌​​‌‍​​‌‌​​​‌‍​​‌‌​‌‌​‍​​‌‌​‌​​‍​​‌‌​‌​​‍​‌‌​​​‌‌‍​​‌‌​‌​​初めて訪れて特上厚切りタンをいただきましたが、肉の厚みとジューシーさが最高でした。焼肉の味や品質が高く、友人からの紹介通り満足できる美味しさでした。

(Translated by Google)
This was my first visit and I had the extra-thick sliced ​​beef tongue, and the thickness and juiciness of the meat were superb. The taste and quality of the yakiniku were excellent, and it was just as delicious as my friend had recommended.

SK8 alpha

SK8 alpha

2026-06-07

智之山下

智之山下

2026-06-07

てかこ

てかこ

2026-06-06

こまんまる

こまんまる

2026-06-06

ホルモンすごくおいしかったです⭐︎
木の温もりを感じ過ごしやすい店内でした。
また利用します。

(Translated by Google)
The offal was incredibly delicious! ⭐︎
The restaurant had a warm, inviting atmosphere thanks to the use of wood.
I will definitely visit again.

Fumi M

Fumi M

2026-06-06

家族で土曜日に利用。
肉は程々に上質。
でも肉の質に対して値段は少し高めな気がする。
提供はかなり遅め。
混んでたとはいえ、冷麺注文後30分は待たせすぎかな。せめてドリンクは素早く出して貰いたい。接客は悪くないと思う。
これから改善されていく事を願います。

(Translated by Google)
We visited with our family on Saturday.

The meat was reasonably good quality.

However, the price seemed a little high considering the quality of the meat.

The service was quite slow.

Even though it was crowded, waiting 30 minutes after ordering cold noodles is too long. At the very least, the drinks should be served quickly. The customer service wasn't bad, though.

I hope things will improve in the future.

り

2026-06-05

とっても美味しかったのでまた行きます☺️

(Translated by Google)
It was so delicious, I'll definitely go again! ☺️

Fukase

Fukase

2026-06-05

浅見美衣

浅見美衣

2026-06-05

たかちゃんこ

たかちゃんこ

2026-06-02

李在浩

李在浩

2026-06-01

今日初めて行きました。
ご飯も美味しく、接客もとても気持ち良いもので、また行こうと思えました。
店内も綺麗ですし、とても居心地の良い空間だと思いました。

(Translated by Google)
I went there for the first time today.

The food was delicious, the service was very pleasant, and I would definitely like to go again.

The interior is clean, and I thought it was a very comfortable space.

いとあち

いとあち

2026-05-31

SHU

SHU

2026-05-31

厚切り牛タンがオススメ!

(Translated by Google)
I recommend the thick-cut beef tongue!

かき

かき

2026-05-31

じゆん(junnn)

じゆん(junnn)

2026-05-31

肉、ご飯、冷麺は美味しかった。
接客対応には、雑さが認められました。

(Translated by Google)
The meat, rice, and cold noodles were delicious.

However, the customer service was noticeably sloppy.

藤田宗幹

藤田宗幹

2026-05-30

味も美味しく、提供スピードも早かった

(Translated by Google)
The food was delicious, and the service was fast.

ゆうか

ゆうか

2026-05-30

ポッキー

ポッキー

2026-05-30

湖

2026-05-30

何を頼むか悩んだのでお肉は定番盛り合わせにしてみました。おいしかったです。

(Translated by Google)
I couldn't decide what to order, so I went with the standard meat platter. It was delicious.

人間

人間

2026-05-30

美味しかったです

(Translated by Google)
It was delicious.

きのしたこうき

きのしたこうき

2026-05-30

こさめ。

こさめ。

2026-05-26

山田太郎

山田太郎

2026-05-25

ブラッドフォード

ブラッドフォード

2026-05-24

美味しかったです

(Translated by Google)
It was delicious.

北山実花

北山実花

2026-05-24

美味しかった

(Translated by Google)
It was delicious

コロッケ

コロッケ

2026-05-24

ごはんを1人前から頼めないのがあまり良くない。
はじめに来たカルビはおいしくて、もう一度同じのを頼んだけど、油ばっかりのカルビでがっかりだった。
子供にサービスみたいなのもあるみたいだけど、説明なし。
隣の席のこどもらはおもちゃもらえてたけどこちらはもらえず。
よくわからないお店でした。
リピはしないかも。

(Translated by Google)
It's not great that you can't order rice in single-serving portions.

The kalbi that came first was delicious, so I ordered the same thing again, but it was just oily and disappointing.

It seems like they have some kind of service for children, but there was no explanation.

The children at the next table received toys, but we didn't.

It was a confusing restaurant.

I probably won't go back.

y坂下

y坂下

2026-05-24

当店でご利用いただける電子決済のご案内

下記よりお選びいただけます。